دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست
سرخط خبرها

رونمایی از شاکی جدید میلیاردی پرسپولیس+ عکس| خیانت در امانت قرمزها!

  • کد خبر: ۳۹۵۲۲
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
رونمایی از شاکی جدید میلیاردی پرسپولیس+ عکس| خیانت در امانت قرمزها!
درحالی‌که پرسپولیس درگیر پرونده بدهی هنگفت به برانکو و دستیارانش است، حالا پای یک شاکی جدید به اردوگاه سرخپوشان باز شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس طی چند ماه اخیر به شدت دچار مشکلات مالی است و یکی از بزرگ‌ترین موانع این باشگاه در حال حاضر پرداخت بدهی برانکو و دستیارانش، بودیمیر و همین طور گابریل کالدرون و کارد فنی اش است که مدیران وقت را به شدت دچار مشکل کرده است. اما موضوع زمانی نگران کننده می‌شود که اسنادی به بیرون درز می‌کند و نشان می‌دهد مدیران قبلی چقدر در اداره باشگاه منفعل و بی تفاوت عمل کرده اند.

بر همین اساس ۱۶ روز قبل یعنی روز ۱۲ مرداد، سندی از یک آژانس هواپیمایی به باشگاه پرسپولیس ارسال شد که طی آن سرخ پوشان را به موارد جالبی محکوم می‌کرد. این سند نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس غیر از بدهی مرسوم برای تهیه بلیت، هتل و ویزا یک بدهی عجیب دیگر هم به این شرکت دارد.

داستان از این قرار است که باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد با شرکت هواپیمایی آهوان قرارداد امضا می‌کند تا این شرکت مقدمات و هماهنگی‌های سفر‌های آسیایی پرسپولیس را فراهم کند. باشگاه پرسپولیس گویا در آن مقطع اقداماتی نظیر تهیه بلیت، ویزا و تهیه هتل برای پرسپولیسی‌ها در ۲ سفر قطر و امارات را به این شرکت واگذار کرده بود.

اما نکته‌ای که در این اسناد مشخص به نظر می‌آید این است که به جز بدهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به این شرکت بابت هزینه بلیت، ویزا و اسکان، باشگاه پرسپولیس یک مبلغ عجیب دیگر هم به این شرکت هواپیمایی بدهکار است.

طبق اسناد پیش رو، مسئولان این شرکت هواپیمایی مبلغ ۶۴۰۰ دلار بابت پیش پرداخت هتل در دو مرحله به مسئولان باشگاه پرسپولیس قرض می‌دهند تا کادر فنی، بازیکنان و همراهان تیم در این سفر‌های خارجی مشکلی بابت رزرو و ودیعه نداشته باشند. این مبلغ در ۲ مرحله و در قالب ۶ هزار دلار و ۴۰۰ دلار، به ۲ نفر از مسئولان باشگاه پرسپولیس تحویل داده می‌شود و رسید پرداخت‌ها نیز گرفته می‌شود و البته که این مبلغ هیچ وقت به این شرکت هواپیمایی برگردانده نمی‌شود.

این موضوع باعث شد تا این شرکت هواپیمایی در همان زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد چندین بار با باشگاه نامه نگاری کرده تا علاوه بر دریافت مطالبات خود برای خرید بلیت و ویزا، ۶۴۰۰ دلار را که به صورت قرض و ودیعه در اختیار باشگاه قرار داده بود را دریافت کند، اما مدیران پرسپولیس در آن مقطع به این نامه‌ها جواب درست نمی‌دهند و این مبالغ هم برگردانده نمی‌شود.

پس از جدایی محمد حسن انصاری فرد و حضور مهدی رسول پناه، مدیران این شرکت برای دریافت مطالبات خود، مکاتبه با رسول پناه را از سر می‌گیرند، اما موضوع اینجاست که مسئولان این شرکت هواپیمایی مصمم هستند تا به‌صورت قانونی هم ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خود را دریافت کنند و هم آن ۶۴۰۰ دلاری که به‌صورت قرضی و ودیعه در اختیار پرسپولیسی‌ها در زمان مدیریت انصاری فرد قرار داده بودند را از مدیریت وقت دریافت کنند. آن‌ها در آخرین نامه شان علنی نوشته اند اگر باشگاه پرسپولیس ۶۴۰۰ دلاری که زمان انصاری فرد قرض گرفته و ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی که بدهکار است را نپردازد، به مراجع قضایی شکایت می‌کنند.

در حالی که هواداران پرسپولیس به شدت نگران محرومیت پرسپولیس در دادگاه‌های بین المللی بابت شکایت بازیکنان و مربیان خارجی هستند، هرچند وقت یک بار اسنادی این چنینی مبنی بر بدهی پرسپولیس به شرکت‌های داخلی و خارجی نیز به باشگاه پرسپولیس ارسال می‌شود. کاش مدیران قبلی به جای استعفا، درباره این ابهامات توضیح می‌دادند.

رونمایی از شاکی جدید میلیاردی پرسپولیس+ عکس| خیانت در امانت قرمزها!

رونمایی از شاکی جدید میلیاردی پرسپولیس+ عکس| خیانت در امانت قرمزها!

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->